/*--

Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2015

Η γερόντισσα και ο γιατρός

Μια γερόντισσα είχε πρόβλημα στα μάτια της, την πονούσαν και δεν έβλεπε καλά. Ζήτησε λοιπόν από ένα γιατρό να την θεραπεύσει και μπροστά σε μάρτυρες καθόρισε την αμοιβή του, που ήταν πολύ μεγάλη, αν βέβαια θεραπευόταν, εάν δεν θεραπευόταν δεν θα έπαιρνε αμοιβή.

Αφού έτσι έγινε η συμφωνία, όσο ο γιατρός έβαζε στα μάτια της γερόντισσας τα γιατρικά του, λίγο λίγο έκλεβε τα πράγματα του σπιτιού. Ύστερα από αρκετό καιρό η γερόντισσα θεραπεύτηκε και ο γιατρός ζήτησε την αμοιβή του που είχαν συμφωνήσει. Όταν όμως η γερόντισσα απόκτησε ξανά την όρασή της και είδε ότι όλα τα πράγματα του σπιτιού της δεν υπήρχαν, αρνήθηκε την αμοιβή στο γιατρό. Ο γιατρός όμως επέμενε για την αμοιβή του και απειλούσε όσο εκείνη ανέβαλε την πληρωμή της αμοιβής. Έτσι την οδήγησε στους άρχοντες του τόπου που ήταν και οι δικαστές.

Η γερόντισσα στάθηκε μπροστά από τους δικαστές και τους είπε:

“Ο άνθρωπος αυτός, όπως τα λέει, λέει την αλήθεια. Του υποσχέθηκα δηλαδή να του δώσω την αμοιβή του, αν αποκτήσω καλά την όρασή μου, αν όμως συνεχιστεί η αρρώστια μου να μην του δώσω τίποτα. Τώρα λοιπόν ισχυρίζεται ότι εγώ θεραπεύτηκα, εγώ αντίθετα λέω ό,τι έπαθα, διότι όταν ήταν άρρωστα τα μάτια μου, τότε έβλεπα μέσα στο σπίτι μου και σκεύη διάφορα και χρήματα, τώρα όμως που αυτός ισχυρίζεται ότι βλέπω, δεν μπορώ να δώ τίποτα”.

Δίδαγμα: Η διήγηση δείχνει ότι και οι πονηροί άνθρωποι όταν διακατέχονται από πλεονεξία χωρίς να το καταλάβουν επισύρουν την κατηγορία σε βάρος τους.

Για την αντιγραφή:

Ι.Δ.Σ. πηγή : ΤΟ ΚΑΚΟΥΡΙ

Τρίμηνη Πολιτιστική έκδοση του Εξωραϊστικού και Επιμορφωτικού Συλλόγου Αρτεμισιωτών Αττικής

+

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...