/*--

Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2016

ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΟΥΡΛΙΑΝΗΣ ΜΥΚΟΝΟΣ - The Monastery of Panagia Tourliani in Mykonos

ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΟΥΡΛΙΑΝΗΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.

Ιδρύθηκε το 1542 σε θέση όπου προϋπήρχε παλαιά εκκλησία των Εισοδίων της Παναγίας. Στα 1757 - 1767 η μονή, αφιερωμένη στην Κοίμηση της Θεοτόκου, ανακαινίσθηκε από τον ιερομόναχο Ιγνάτιο Μπάσουλα και απέκτησε τη σημερινή της μορφή.

Το αξιοθαύμαστο ξυλόγλυπτο μπαρόκ τέμπλο του τρίκλιτου ναού, ο επισκοπικός θρόνος και ο άμβωνας (τέλη 18ου αι.) λέγεται ότι κατασκευάστηκαν στην Φλωρεντία, ενώ οι ωραίες εικόνες του τέμπλου ανήκουν στον αγιογράφο Ιωάννη "τον εκ Κερκύρας".

Η αρχιτεκτονική του συγκροτήματος εντυπωσιάζει με την λιτή του μεγαλοπρέπεια τον επισκέπτη, που θα περιεργαστεί στην αυλή του την πλούσια ανάγλυφη διακόσμηση του μαρμάρινου κωδωνοστασίου και της βρύσης, χαρακτηριστικά δείγματα της παραδοσιακής μαρμαρογλυπτκής των Κυκλάδων. Στις συλλογές του μοναστηριού υπάρχουν πολλά παλιά εργαλεία και σκεύη, σημαντικά εκκλησιαστικά κειμήλια, αρχιερατικά άμφια, επίπλωση (ένας ξυλόγλυπτος επιτάφιος, αναλόγια κ.α), μεταβυζαντινές εικόνες και διάφορα άλλα αφιερώματα.

Γύρω από αυτήν την - πολύ σημαντική της οικονομίας άλλοτε - μονή έχει αναπτυχθεί ο σημερινός κυρίως οικισμός της Ανω Μεράς.

πηγή : Mykonos Tour - Your compass for Mykonos Island

The Monastery of Panagia Tourliani in Mykonos

Ano Mera The Monastery of Panagia Tourliani in Mykonos, Cyclades : The monastery of Panagia Tourliani is placed 8km far from Chora town, in Ano Mera village. The construction was originally built in 1542 by two priests and was initially named after the Presentation of the Virgin Mary (Panagia). 

The monastery was restored in 1767 and took its present name after an icon of Panagia found in the nearby area of Tourlos. Since then, Panagia Tourliani became the patroness of the island and celebrates on August, 15th. The architecture of the monastery is rather impressive, with a whitewashed exterior and a colored dome. 

A beautiful marble fountain is found in the yard outside the church. In the interior of the church, we can see an impressive wooden iconostasis (altar screen) made in 1775 by Florentine artists. There are icons of apostoles and saints on the iconostasis as well as scenes from the New Testament. The screen is decorated with green, red and golden flowers.The monastery also has a small ecclesiastical museum which includes wood carvings, embroideries, vestments, holy icons and the first bells of the monastery.

+

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...